Pirkimo sąlygos ir taisyklės

DĖMESIO!

  • Atlikus užsakymą PERŽIŪRĖKITE "Sąskaitą faktūrą" (joje nurodyti pardavėjo rekvizitai).
  • Mokėjimo paskirtyje prašome nurodyti užsakymo numerį.
  • Apmokant už prekes iš kito asmens sąskaitos, BŪTINA mokėjimo paskirtyje nurodyti PIRKĖJO vardą ir pavardę.

Bendrosios nuostatos:

  • Klientas privalo susipažinti su gelesloret.lt taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai pateikia užsakymą.
  • Gelesloret.lt neatsako už patirtus nuostolius tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją, kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
  • Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Kliento pateikti duomenys ir reikiami rekvizitai apmokėjimui atlikti.
  • Gelesloret.lt gavusi pranešimą, jog Klientas atliko mokėjimo pavedimą už padarytą užsakymą, įsipareigoja įvykdyti užsakymą.

Prekių pristatymas:

  • Užsakytų prekių siuntimas pradedamas nuo (žr. prekės aprašymą), ir tik tuo atvėju, jeigu yra tam palankios orų sąlygos (nuo +5/+7). Visi užsakymai yra ruošiami ir siunčiami eilės tvarka, pagal APMOKĖJIMO gavimo (o ne užsakymo pateikimo) datą.

  • Užsakymus iš RUDENINIO asortimento priimame nuo BIRŽELIO mėnesio, o augalai PRADEDAMI SIUSTI apytiksliai nuo RUGSĖJO PABAIGOS iki LAPKRIČIO VIDURIO. Užsakymų ruošimas ir siuntimas vykdomas EILĖS TVARKA pagal apmokėjimo gavimo datą!
    labai prašome suprasti, jog per tokį laiką susikaupia nemažas kiekis užsakymų, kuriuos per 5-7 dienas išsiūsti yra - neįmanoma. Todėl prašome kantrybės. Mes pasistengsime kaip įmanoma greičiau įvykdyti Jūsų užsakymus. :)

  • Užsakymus iš PAVASARINIO asortimento priimame nuo SAUSIO mėnesio, o augalai PRADEDAMI SIUSTI apytiksliai nuo KOVO PABAIGOS iki GEGUŽĖS VIDURIO. Užsakymų ruošimas ir siuntimas vykdomas EILĖS TVARKA pagal apmokėjimo gavimo datą!
    labai prašome suprasti, jog per tokį laiką susikaupia nemažas kiekis užsakymų, kuriuos per 5-7 dienas išsiūsti yra - neįmanoma. Todėl prašome kantrybės. Mes pasistengsime kaip įmanoma greičiau įvykdyti Jūsų užsakymus. :)
  • Atkreipkite dėmesį, jog skirtingų kategorijų augalų siuntimo data gali skirtis! Būkite atidūs - taip išvengsite daugybės nesusipratimų!

  • Jeigu VIENAME užsakyme, pirkote prekių, kurių siuntimo data skiriasi, visas užsakymas bus automatiškai siunčiamos nuo tos datos, kuri yra vėlesnė.
    PVZ.:
    Pirkote skirtingus augalus (viename užsakyme), vienų siuntimas galimas nuo kovo vidurio, kitų - nuo balandžio vidurio. TAIGI, šiuo atvėju VISĄ užsakymą gausite kartu nuo balandžio vidurio. KITU ATVEJU PRAŠOME PATEIKTI DU ATSKIRUS UŽSAKYMUS, atsižvelgiant į siuntimo laikus.

  • Prekės pristatomos per Lietuvos paštą arba per kurjeriu tarnybą darbo dienomis nuo 8.00 - 17.00 val. * Jeigu Kurjeriui 3 kartus iš eilės nepavyksta susisiekti su gavėju (pirkėju), siunta yra grąžinama pardavėjui.
    Nepavykus pristatyti arba ne atsiėmus siuntos per tam tikrą jos saugojimo laiką - Siuntimo išlaidos pirkėjui NĖRA GRĄŽINAMOS.

  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl "nenumatytų" aplinkybių.
  • Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, bei teisingą kontaktinį numerį, kuriuo butų galima susisiekti.
  • Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas. Šių Pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų Pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.
  • Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, tai gelesloret.lt turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
  • Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas:

  • Kiekvienos gelesloret.lt parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
  • Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
  • Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

Prekių grąžinimas ir keitimas:

  • Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
  • Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją su argumentais, ir atsiunčiant netinkamų prekių nuotraukas el.paštu: [email protected]
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė)), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Tuo atveju, kai Pirkėjo grąžinama prekė Pardavėjui siunčiama naudojantis kurjerinių tarnybų paslaugomis arba Lietuvos pašto paslaugomis, ši prekė prieš siunčiant turi būti įdedama į papildomą (apsauginę) pakuotę.
  • Tuo atveju, kai prekė grąžinama, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.